25/4 2010

Hej hej!
Jasi, det här är väl inte den mest aktiva bloggen just nu :P

Men jag tänkte bara uppdatera er trogna läsare :)
Just nu håller vi på och skruvar och putsar för fullt!

Det är utställning den 8-9 Maj på Isladan så jag tycker att alla ska komma dit!

Men iaf, pappa har bättrat på litelack jobb osv..
Motorrummet glänser, vi har bytt lite grejer och polerat bort nästan 40 år gammal skit :P

Sitter inne just nu och försöker skriva ihop lite information till utställningen.
Jag ska sätta ihop en pärm med bilder och info.
Men nu när jag satt och sökte igenom bilderna så ser jag att det saknas väldigt många, men som tur är så har jag ju nästan alla sparade på bloggen! Även om det blir sämre kvalla så finns de i alla fall kvar!

Har även gjort ett infoblad till pappas galaxie som ska få äran att vara med på utställningen.

Men det får ni se då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0