15/7

Fick en "liten" chock igår då jag öppnade posten; ett avi om att hämta ett paket.
Tänkte jag har inte beställt något. När jag läste igenom det så var det ett paket från en gammal vän som bor nere i Skåne.

Ni kanke får veta mer senare, men kan helt enkelt säga så, att så rörd som jag blev då jag öppnade paketet och läste brevet som följde med, så rörd har jag nog nästan aldrig varit.
Kanske lite hormoner som spöka med och gjorde mig ännu mer rörd.
Men bara brevet var nog för mig, och sen att det var ett paket fyllt med fina grejer till Elenor som vägde allt som allt över 3kg tillsammans.  :O
Jisses.... Har inte riktigt tagit in det, gråter fortfarande direkt jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback